fredag 12. februar 2010

Back in Goa

Etter drooye 4 dager i Bombay satt vi kursen mot sjooen igjen. Det ble en lang natt paa toget da mannen i underkooya til Terje snorket slik du aldri har hoort foor. Han laa paa siden men hoortes ut som han ble kvalt ved hvert inn pust. Saa etter Idun trodde det var Terje og slo borti han og jeg kastet smaa papir biter paa han saa han skulle vaakne og forandre stilling var det bare aa ty til oore propper og Ipoden. Vel fremme i Goa igjen dro vi enda lengre nord til stranden Arambol. Her mootte vi ogsaa en bekjent av Terje, Jesper. Arambol var deilig og fredlig men likevel litt mer som skjedde enn Mandrem. Vi jentene fikk gjort enda litt mer shopping etter late dager paa stranda. Vi tok ogsaa noen dager helt soor paa stranden Palolem. De siste to dagene ble tilbragt i Calangute der vi hadde lagt igjen bagasje hos nordmannen Ove vi mootte helt i begynnelsen. I dag er min siste dag foor jeg starter min nesten 5 dager lange tur til Ecuador der jeg skal moote min sooster Thea :) Gleder meg veldig til nytt eventyr men maa jo nesten si jeg gleder meg foorst og fremst til aa komme frem etter en laaang tur til andre siden av verden!
Utsikt fra Palolem beach (beklager glemte aa snu bildet foorst)
Her spiser vi sjoomat paa stranda.

Terje, Idun og meg ned til middag paa Arambol beach.

Her sitter Terje og jeg mens inderne stiller seg opp kun for aa se paa oss... Dette er Chowpatty Beach (igjen for dere som har lest Shantaram :))

Utenfor hytta vaar i Arambol, Idun proover her aa rette litt paa sveisen min ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar